الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دخترم النا

بدون عنوان

1393/1/27 15:05
نویسنده : بهار
99 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم الآن که دارم مینویسم مثل یه فزشته کوچولو کنارم خوابیدی ومن عاشقانه بهت نگاه میکنم , چقر زیبا و معصومی ,

چقدر شکننده ای و به حمایت نیاز داری , من مادرت وظیفه دارم همیشه کنارت باشم وازت مراقبت کنم تا روزی که خودت

توان به دوش کشیدن سختی های زندگیتو پیدا کنی . اون روز دور نیست خیلی زود بزرگ میشی , خانوم میشی و من از دیدنت

لذت میبرم , تا روزی که نفس میکشم همه سختی های زندگی رو به جان می خرم تا تو رو خوشبخت وشاد ببینم .

هرگز فراموش نکن پشت سرت یکی مثل کوه ایستاده و نمیذاره هیچ کس و هیچ چیزی کوچکترین صدمه ای بهت وارد کنه

یکی هست که میتونی بهش تکیه کنی و سختی هاتو با دلخوشی هاش عوض کنی , یکی هست که هر وقت بهش نگاه کنی

لبخند میزنه تا  ته دلت احساس امنیت کنی .

آره عزیزترینم مادرت همیشه هست  ,همیشه , با خیال راحت بخواب عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)