الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دخترم النا

بدون عنوان

1392/12/13 9:49
نویسنده : بهار
77 بازدید
اشتراک گذاری

زمان چقدر زود میگذره 23روز گذشت بزرگ تر شدی قد کشیدی زیباتر شدی . از وقتی تو آمدی آنقدر شادم که گذشت زمان راحس نمیکنم 23روزه شدی روزی 23 ساله میشوی . من پیر تر میشوم از کار افتاده تر ولی همچنان عاشقت خواهم ماند .برایت مادری میکنم تا روزی که نفس میکشم بی منت تر وخشکت میکنم همان گونه که مادرم بی منت بزرگم کرد و مادرانمان . همه دل خوشی های دنیا را برای تو میخواهم وبرای خودم هیچ جز تو. 

تمام توانم را برای خوشبخت شدنت به کار میگیرم ولی روزی فرا میرسد که دیگر نیستم نمیخواهم بعد از من دیگران به تو محبت کنند میخواهم لبریز عشق باشی و هروقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کنی و لبخند بزنی . من همیشه کنارت هستم حتی اگر زمین تا آسمان از تو دور باشم دخترم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)